dinsdag 17 juni 2008

Clemens is in Santiago!

Vandaag is Clemens na dik 3000 km fietsen in Santiago de Compostela aangekomen. Harstikke gefeliciteerd met deze geweldige prestatie.

18 juni: Even een persoonlijke noot van Clemens zelf:

Hoi trouwe volgers van mijn reis met een dubbel doel.Gisteren 17 juni ben ik zoals bedoeld aangekomen in Santiago, wel wat meer km als ik voor ogen had, maar ik heb het gehaald, en dat is het belangrijkste.Nog belangrijker vind ik dat het doel waar ik persoonlijk voor ging mij een grote stap in de goede richting heeft gebracht, daarnaast zie ik dat het financiële doel ook nog steeds wordt ondersteund, dat doet mij goed, ik hoop en verwacht dat dit nog niet het einde is

Even terug naar de dag van gisteren de aankomst in Santiago, een heel bijzonder moment, mede doordat Ria er was en mij daar opwachtte met een heel toepasselijke attentie.Ook het weerzien van allerlei pelgrims die ik onderweg ben tegengekomen was heel hartverwarmend, en gaf reden om allerlei onderweg meegemaakte ontmoetingen en leuke en mooie momenten met elkaar te delen. Hier komt zeker nog vervolg op. Kortom terugkijkend op deze zware maar zeker benijdenswaardige reis die in woorden bijna niet is te vatten zal voor altijd deel uitmaken voor de rest van mijn leven.

Lieve mensen, ben nu samen met Ria op weg naar Nederland en hoop daar a.s. zondag aan te komen.

Hartelijke groet(ook namens Ria) en bedankt voor alle ondersteuning,

Clemens.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Ria,

GEFELICITEERD!!! Clemens is in Santiago aangekomen..wat goed he!! Hopelijk is hij goed gezond en heeft hij nog genoeg reserves om samen met jou nog wat vakantie te vieren. En wat zal jij blij zijn dat je hem weer terugziet en kan omhelsen. Heb je hem erg gemist?

Wat een fantastitische prestatie heeft hij geleverd zeg...een echte Vechtgenoot die nooit opgeeft, ook al heeft hij het nog zo zwaar. Het dagboek was tot nu toe heel leuk om te lezen...en het ging bepaald niet altijd vanzelf zo te lezen, jeetje wat een tocht. Maar desondanks genoot hij met volle teugen en da's een grote kunst. Ik hoop van harte dat hij ook op persoonlijk gebied heeft bereikt wat ie graag wilde, n.l de balans opgemaakt en verkwikt aan een andere levensfase kunnen beginnen.
Ik heb een aantal keren geprobeerd te reageren maar op één of andere wijze lukte dat helemaal niet, heel jammer.

Het lijkt me natuurlijk heel erg leuk om na zijn terugkomst iets van zijn reis te horen..en wellicht ook te zien. Misschien is het wel een idee om dat met het bestuur in de Stekkenkamp te doen? Of..evt. mogen andere belangstellenden uit jullie kennisenkring daar ook bij zijn, er is genoeg ruimte daar.
Koffie, thee en cake worden gratis en voor niks aangeboden.

Is dat een goed plan?

Ik wens jullie voor nu een hele mooie hereniging, een fijne vakantie en een goede thuiskomst. Graag hoor ik nadien een keer iets van jullie of anders neem ik tzt wel weer contact op. Doe je Clemens de hartelijke groeten?

Alle goeds en graag tot ziens.

Gr Gerda.