maandag 30 juni 2008

Onverwachte suprise

Op woensdag 25 juni wachtte mij een onverwacht en plezierig welkom thuis, in gang gezet door Koos en Diny.

Tijdens mijn geplande afwezigheid die dag, waarvan ik overigens eerder dan de bedoeld terug was werd de showroom omgetoverd in een welkomsruimte, compleet met hapjes en drankjes.
Ik werd op suptiele wijze naar de woning geloodst, waar de journaliste van de Stentor mij een interview heeft afgenomen over de wetenswaardigheden van mijn reis.

Hart verwarmend was de aanwezigheid van family, vrienden, buren, relaties, bestuur stichting vechtgenoten en mensen van verenigingen, die ieder op zijn of haar manier het welkom tot een feest maakte, waardoor ik toch een vreugde traanje niet kon onderdrukken.

Tijdens deze receptie zijn er ook nog foto's gemaakt die zijn te bewonderen op zowel mijn blog als sukerbiet site.

Al met al een bijzondere afsluiting van een voor mij heel bijzondere reis, ik denk hier dan ook met heel veel plezier aan terug.

Ik wil dan ook al diegene die hiertoe hebben bijgedragen heel hartelijk bedanken.

Clemens.




Geen opmerkingen: